Ny vecka!

Vaknade av att Sanna skickade ett mess till mig  "VI SKA HA STÄNGT PÅ JULAFTON!" Kan ni gissa OM jag blev glad då? :)
Idag ska jobba 14-21 så det är snart dags att duscha, laga mat och sminka sig! Men jag jobbar bara 4 dagar denna vecka, jag och Johan åker nämligen till Gran Canaria på lördag morgon! Ska bli helt underbart. Vi hade ingen semester ihop i sommras, så har längtat lite efter att få va med honom en hel vecka!
I lördags hade vi förbutiksfest. Gud så kul va jag hade, satt med Peter, Anki, Lillmarie och Ing-marie! Har nog inte skrattat så mycket på länge. Tack alla för en underbar kväll! Igår hade jag och Johan mysdag, va bara lite trött och hade ont i huvudet så ingen jätte dålig "dagen efter" vilket va ganska skönt! Johan åkte och tränade och jag satt vi datorn då, sen när han kom hem åkte vi till McDonalds och sen till Danne, där va även Synne (Johans kompisar), och käkade och kollade på The Proposal. Sen "Vem kan slå Filip och Fredrik". En bra söndag helt enkelt! Nepp, nu ska jag göra mig i ordning! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas n

2009-10-30 @ 22:17:19
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hoppas ni får en underbar resa vännen! Syns om en vecka!! Kraam

2009-10-30 @ 22:19:36
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: