En vanlig onsdag

Efter en riktigt spännande dag igår så somnade både jag och Johan ganska fort. Jag vaknade riktigt utvilad och nu känner jag vi ganska så pigg. Ska snart hoppa in i duschen och äta lite lunch. Sen blir det jobb för min del. Min mamma och pappa kom förbi precis med en ny cykel till mig! :) Eller ny och ny, mammas gamla. Men det är ny för mig.

Imorgon ska vi kanske åka till skövde, vi har hittat en vagn som vi vill ha och vi kände att det va ingen idé att vänta när det va ett kanonpris! Det blir en brio sing svart!





Godaste frukosten man kan äta



Kommentarer
Postat av: zandra

va kul att du har kommit igång att blogga igen, har sakat dig här=)

Vagnen kommer bli perfekt!! skitsnygg!! Syns på fredag.. kraam

2011-05-11 @ 12:16:50
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Johanna

passa på att köp om det är så bra pris!!!

2011-05-11 @ 12:53:14
Postat av: S

Massa grattis till bäbben! Måste juh säga att jag och mamma hade det på känn! <3

2011-05-11 @ 21:19:24
URL: http://kedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: