Slut på semestern!

Idag är det sista dagen på semestern och jag känner ingen ångest för att börja jobba! Det är väldigt skönt! :)
Idag har vi packat ner allt som hänger på väggen, känns jätte tomt! Men imorgon är det bara en vecka tills vi får nycklarna. Har gått så himla fort vilket känns väldigt skönt! :)
Sen ville även Johan ta upp lite ljus och hänga upp våran ljusgrej.
Så vi gjorde det helt mörkt och tände den!
Den blev bätre än va trodde, trodde att vi skulle behöva slänga den! Men visst, för 72 kr så kunde den inte bli snyggare!




Kommer passa fint ute på altanen i nya huset!



Kommentarer
Postat av: S

Den blev fan supersnygg... Vill också ha en nu.. :(

Jag gillar ändå mammas kommentar när vi åkte förbi huset! - NÄÄÄE! - Jag och pappa- Vaddå, ser juh jättebra ut! Mamma- Ja men LILLA Sara har köpt hus! Jag kände att åldern klättrade flera centimetrar på henne och hon såg nog lite gråare u i håret efter den kommentaren också ;)

2010-08-07 @ 12:45:27
URL: http://kedner.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! Vet att du läser min blogg,, så ville bara säga att jag har ny blogg:-) Hoppas ni trivs bra i huset! KRAAM

2010-08-13 @ 01:39:47
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: