Minikläder

Jag kan knappt bärga mig innan jag får börja köpa lite kläder till min skrutt. Jag har redan börjat titta ut lite saker jag vill ha. Jag vet att man får en hel del av föräldrar syskon vänner mm. men visst vill man köpa kläder som man själv tycker om?
Vi vet inte fall det gömmer sig en tjej eller kille därinne så man får köpa neutrala kläder till en början.
Vi kommer komma ganska billigt undan med dom stora köpen, vi får tex en barnsäng av Johans bror, vi köper en vagn på blocket (mycket mycket billigare än att köpa en ny). Därför kan ja få unna mig att köpa lite kläder! :)

Saker som jag ska beställa när nästa lön kommer! :)


Pyjamas



Två ribbade bodys



Ett litet set


Små söta skor



(Alla bilder kommer från Zara.com)



Kommentarer
Postat av: Kiina

Kommer ihåg att jag ville köpa hur mycket kläder som helst :)

Var skit svårt att låta bli haha

2011-05-12 @ 15:16:43
Postat av: Kajsa

Jag har vagn till salu på blocket! Babyace heter den, liknar buggan!

2011-05-12 @ 15:30:51
URL: http://kajsasvilgot.blogg.se/
Postat av: Christin

Massa grattis till er båda!!! Är såååå glad för eran skull :))))) Kramis

2011-05-12 @ 15:42:59
URL: http://silverbacken.blogspot.com
Postat av: Clara

ehm. "vet inte om det är en tjej eller kille så får köpa neutrala kläder" vore det katastrof om ni råkade köpa en så kallad "tjej-tröja" och det ploppar ut en liten kille? eller om det kommer en liten flicka och ni har råkat köpa en body med verktyg på?

genus perspektiv?

2011-05-15 @ 23:51:50
Postat av: Sara

Clara: jag har aldrig påstått att det skulle vara en katastrof! Men för det första så gillar jag inte bodys eller tröjor med gjejer på tex verktyg, eller att ha massa rosa rosetter på en kille! Jag gillar vitt svart och grått, men det finns ju tex klänningar och kjolar till (oftast) tjejer, det är väl mer sånt jag menar med att köpa neutrala kläder! Hoppas du är nöjd med svaret! :)

2011-05-20 @ 07:35:55
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: Lotten- med Zigge & Tigra <3

Tack så mycket!

2011-05-27 @ 10:49:41
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man vill ju gärna inte ha en rosa prinsessklänning till lille Arvid!

2011-05-28 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: