2013

Gott nytt år kära vänner. Nu är 2013 här och det ska bli ett bra år. Jag brukar inte ge nyårslöften utan jag ger mig små saker jag bör tänka på. Alltid är det "sluta äta godis" men det håller i max fyra veckor sen sitter jag med en påse i "näven"! :)
Nej det jag ska tänka på och bli bättre på är:
1. Ge komplimanger och beröm. Jag är otroligt dålig på att säga till nån något snällt. Det behöver inte bli värsta grejen av det utan bara kunna säga det jag tänker på.
2. Ta hand om mig själv. Typ klippa mig oftare, dricka mer vatten, träna/gå ut och gå/göra någonting bra för kroppen. Jag är otroligt dålig på att tvätta av mig sminket på kvällarna så köpa bra rengöring och faktiskt ta 5 minuter på kvällen och tvätta bort skiten! :) Ja, jag blir ju bara äldre (tyvärr) så jag måste börja ta hand om mig själv!
3. Jag skulle vilja gå ner i vikt så jag ska ändå tänka på att inte äta godis, och allt därtill, varje dag.
 
Det är min nyårslista. Jag hoppas jag kan hålla allt! :)
 
 
ett försök till familjekort ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra och fina nyårslöften, det fixar du =)

2013-01-07 @ 20:58:58
URL: http://www.trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: